diumenge, 31 de juliol del 2016

NOTÍCIES

El dijous passat, dia 28 de juliol, es va fer a la llibreria Calders la lectura de poemes i textos d’en Miquel Bauçà  a càrrec d’en Joan Vigó i la Marta Teixidó i una glossa sobre la seva vida i obra i l’amistat que els va unir, exposada per la Clara Mir.
 
Clara Mir i Marta Teixidó

                         Si arrib a ser vell,

em deixaré créixer la barba tot el que vulgui.
Una malaltia, potser, mortal, persistent
serà la meva amiga.
Un bell càncer, dic jo, dins la boca
potser m’haurà crescut talment una gardènia,
per haver parlat massa.
Ah! Aleshores, potser, també passi el rosari
i tingui unes lamentable ganes de parlar de gladiols...,
de donar definitius consells carregats d’experiència.
El més probable és que camini acalat sota el pes
de records, de records d’amics meus ajusticiats,
qui sap on,
si arrib a ser vell...
                                   Una bella història
                                   Miquel Bauçà
           
            Trobareu més informació, fotos, poemes i textos sobre Miquel Bauçà en aquest blog, a la sessió número XX de Poesia a la Carta.


            A la singular i interessant llibreria Calders també vam poder gaudir de l’exposició de collages que en  Jordi Pagès va concebre inspirat en la poesia de Miquel Bauçà.
                                    “Suite del ventrell de l’existència
Les seves creacions són expressives, i mostren un diàleg entre colors i paraules. 


            

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada